Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

ΠΟΔΑΡΑΣ ΣΠΥΡΟΣ "Κατάλαβε με "






Δικός σου


Στο έλα το δικό σου
ποτέ δεν σταμάτησα να τρέχω
έπρεπε να ανταμώσω την αγκαλιά σου
πως αλλιώς θα ζούσα

Έτσι εννοώ την αγάπη εγώ

Συγχώρα με
αν δεν μπορώ να σου απαντήσω
όταν μου λες σ' αγαπώ
είναι γιατί πνίγεται
η φωνή από τα αναφιλητά μου

Έτσι εννοώ την αγάπη εγώ

Κατάλαβε το πάθος μου
για την ανάσα σου
είναι γιατί με ζει
η εκπνοή της

Έτσι εννοώ την αγάπη εγώ

Πίστεψε στο βλέμμα μου
και ας έχω κλειστά τα μάτια
είναι γιατί δεν θέλω να δεις
τον πόνο της ψυχής μου

Έτσι εννοώ την αγάπη εγώ

Κοίταξε το αύριο μας
και θα δεις έναν παράδεισο
θα στον χαρίσω
και ας μην μου τον ζητήσεις

Έτσι εννοώ την αγάπη εγώ

Το έλα το δικό μου
δεν θα το ακούσεις ποτέ
γιατί θα είμαι πάντα δίπλα σου
Θα κλαίω και για τους δυο μας
Εσύ θέλω να γελάς
και να ακούω το έλα σου

Έτσι εννοώ την αγάπη εγώ

Όταν γελάς μπορώ να σου πω
Σ' αγαπώ

Αλήθεια
Εσύ πως την εννοείς ;

< Τα ερωτικά >
17/02/2014 Σ.Π




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου